Logická hra s veľmi zaujímavým princípom. Hráte za zelenú postavičku, ktorá sa pohybuje automaticky a môže skákať len tam, kde ležia pozostatky jej predchodcu. Vašou úlohou je dôjsť do ďalšieho levelu s čo najmenšími stratami. Ovládanie: space, alebo myš - sebadeštrukcie
Každá brána má svoj kľúč, ktorý musíte vlastniť, aby ste sa do nej dostali. Získať ho však nie je nič jednoduché. Za pomoci platform, ktoré môžete presúvať, doskákejte k malému orbu, ktorý vám otvorí cestu do ďalšieho levelu.
Prebehnite celý dom, likvidovať plamene a ohnivé mužíček, a zachraňujte ľudí. Pozor, nech svoju obetavosť nezaplatíte životom! Táto hra je len malý dík hasičom za ich prácu. Ovládanie: šípky - pohyb, A - zobrať, S - skok, D - hasiť
ICS - Instantaneous Combustion Syndrome, alebo syndróm okamžitého spálenia. Práve to trápi nášho hrdinu, vedca, ktorý sa zo svojej pracovne čas od času vydá na výpravu. Chráňte ho pred slnkom a preveďte ho bezpečne každou úrovňou. Ovládanie: šípky - pohyb, J - interakcia, K - boj.
Chytľavá hra v ktorej musíte dostať kačičku neštandardných tvarov do portálu k ďalšiemu levelu. Počet prevoz je ale obmedzený, preto rozmýšľajte každý krok. Ovládanie: ťahanie myšou
Ak viete myslieť v číslach a rýchlo reagovať, je toto hra priamo pre vás. Váš had môže prejsť len cez tie štvorce, ktoré majú nižší počet, ako články hada. Keď je vyplácáte, hra končí. Vyberajte teda cestu s najnižšími číslami a zbierajte náhradné články. Ovládanie: myš
Je balans vaše krstné meno a logika priezvisko? Potom je táto hra ako stvorená pre vás. Nie je tomu tak? Pokračujte v hraní a oboje vytrénuje na špičkovú úroveň. A navrch k tomu pridáte trpezlivosť.
Detská hra Podlaha je láva tak nejako viac naozaj. Aj tu máte záchranné ostrovy a nesmiete sa ponoriť do lávy. Lenže ostrovy majú len obmedzenú životnosť, miznú a iné sa zasa objavujú. Zbierajte drahokamy a snažte sa prestupovať medzi ostrovmi tak, aby sa s vami žiadny nepotopil. Ovládanie: šípky
Keď ste malú guličkou vína v továrni na želé, je váš osud krajne neistý. Môžete sa pokúsiť utiecť, ale cesta von je plná nástrah a prekážok. Zvládnete to? Ovládanie: šípky - pohyb, space - skok
Tu budete musieť nielen vybrať správny smer, ktorým sa má gulička uberať, ale aj otáčať prvky, cez ktoré sa bude gúľať tak, aby sa vždy dostala k cieľu. Ovládanie: myš
Nájdite správny spôsob, ako dvoma huggernautům umožniť láskyplné obetí. Ten ktorého ovládate primárne môže aj vystreľovať harpúnu a pritiahnuť sa lanom, ten druhý v rámci možností zrkadlovo kopíruje jeho pohyb. Ovládanie: šípky - pohyb, myš - harpúna s lanom
Dostaňte kocku bludiskom od štartu až po cieľ. Akonáhle nabúrate do steny, vraciate sa späť na začiatok. Kocku môžete presúvať buď ťahaním myšou, alebo, ak máte rozhádzané ruky, šípkami. Ovládanie: myš / šípky
Pamätáte sa na roztomilé chrobáčiky uväznené v krabici? Tak tentokrát sa nám zatúlali do počítača a znovu hľadajú cestu von. Skákať môžu len z ozubených koliesok. Ovládanie: myš.
Veľký štvorec zobral váš ananás a vy ho chcete späť, preto sa musíte dostať až na vrchol vysokej veže a zobrať mu ho. Ovládanie: šípky - pohyb, space - skok, plávanie
V tejto zaujímavej plošinovke si užijete príšery hlbokého vesmíru a prapodivné priestory, z ktorých niektoré budete môcť zdolať len vďaka svojmu kráčejícímu tanku. Ovládanie: AD - pohyb, J - primárna úrok, K - sekundárny útok, L - skok,
Na dobrých filmoch je super, že ich uvedenie často sprevádza vydanie nejaké pekné hry. Trebárs tejto, kde sa ako náčelník snažíte doviesť svoj kmeň skrz nebezpečné nástrahy. Ak náčelník padne, nahradí ho ďalší domorodec. Ovládanie: šípky
Stávate sa malou guličkou vo veľkom a nebezpečnom vesmíru. Čo je modré, to je bezpečné, ale pozor na červené prekážky, ktoré z vás môžu urobiť štyri malé do škôlky ... Ovládanie: myš
Napohľad jednoduchá, ale nie ľahká hra. Vašou úlohou je preťahovať žltý štvorec tak, aby ste jedným ťahom zaplnili vytýčený priestor. Ovládanie: myš
Rytier svetla sa pohybuje rovnako ako svetlo, priamočiaro, až tam kde je zastavený, alebo nasmerovaný inam. Musí sa tiež vyhýbať smrťákům a dávať pozor, aby neopustil dráhu. Ovládanie: šípky